Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

06 mars 2011

Solen skiner...

...och här har man vart inne hela dan. Visst, jag vet jag är inte riktigt klok. Men det har varit en riktig slappardag. Mest legat i sängen och sett på skidor. Först vasaloppet, som faktiskt är en tradition att titta på. Sedan har det fortsatt med skytte och femmilen. Där i mellan har Västeråsborna varit här och fikat, och nu på eftermiddan så var Johanna och Björn här och fika. Resten av kladdkakan slängde jag in i frysen. Imorgon är en annan dag som sagt. Får ta i ordentligt ikväll på träningen, så att min ångest dämpas över allt jag syndat på i helgen, fy på mej!!

Vad tyckte ni om "andra chansen" då?
Jag tycker ju att reglerna med dueller förstör hela skiten. Inte rättvist alls.  Smaken är ju som baken, men jag hävdar bestämt att "love generation" skulle haft bäst chans i Tyskland, även om jag inte har den som personlig favorit. För där tycker jag faktiskt att Sara Varga har en fantastisk låt(funkar inte i Tyskland) och även "The moniker" är ju hur glad som helst. Och dem två gick ju vidare(!) . Men jag tror att Eric tar hem hela skiten, tyvärr!! Vi får vänta och se, nästa helg smäller det.  Ha en härlig söndagskväll alla!

Inga kommentarer: