Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

11 mars 2011

Marsvin

Idag kom en kund in på jobbet med marsvin som var fyra veckor gamla. Dem var sååå söööta. Maja har länge velat haft ett djur och då passar ju ett litet marsvin perfekt. Har själv aldrig haft ett djur i bur. Uppväxt med katt och det går aldrig A med på. Men nu vill jag också ha ett marsvin, höll nästan på att ta en på en gång. Måste övertala A att vi MÅSTE ge Maja en liten marsvins bebis. Har ni några erfarenheter av marsvin?? Kom med tips isåfall, tack!!

I kväll är Maja o jag själva. A ska på hockey, så vi ska mysa med skumbad, godis, och fruktsallad med grädde. Och så förstås Let's Dance, våran favvo. Jag läste i tidningen i går att nästa fredag så ska Carola va med och sjunga till danserna. Kan ju inte bli bättre om ni frågar mig, Hahaha! Hon är ju bara bäst. Så det så!!
Ha nu en skön helg alla! Kramizar!

Inga kommentarer: