Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

10 mars 2011

Torsdag och....

...snart är det lördag. Då ska jag och några tjejer från träningen gå och se Mia Skärringe. Det ska bli så himla kul. Skulle ju gått i höstas men då gick hon in i "väggen". Så nu är ju mina förväntningar sky höga. Men jag tror inte att någon lär bli besviken.
Efter ska vi alla gå ut och käka på Asken, har inte varit där men hört att maten ska va jätte bra. Eftersom vi ska på den tidiga showen så hinner jag hem till Schlager finalen!! Hur skulle det annars gått? Nu behöver jag ju inte tänka på det iallafall...tur!!

Ska i helgen försöka börja med hallen...(tapeten har legat under sängen i 2(!)år). Måste ta tag i detta NU. Skruva ner allt och måla vitt och upp med tapeten...tar väl inte mer än ett par timmar, eller;) Har tänkt att vi i familjen ska gå in källarvägen så att hallen blir ren från alla j..la skor(alla mina, nästan iallafall) blir såå trött på att det är så trångt. Så när hallen är klar så tänkte jag måla om i sovrummet, vet inte vad A säger om det än:) kan ju hoppas att han tycker att det ska bli Jätte kul, eller hur?
Hoppas ni alla får en härlig torsdag!! Kram

Inga kommentarer: