Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

24 mars 2011

Lite vårnytt i MajasRum


Har precis fått in lite nytt! Mer är på ingång men detta fick jag hem nu i dagarna.

 Lykta 3 set 199:- eller styck fr 59:-


"Välkommen" skylt 59:- vit el mörkgrå.

 Jätte läckra plåtburkar, stor 72:- liten 59:- eller båda för 119:-


 Dessa söta krokar ska nog upp i min hall så småningom. Pris 69:-



Små minibrickor "cupcake" 49:-


 Små plåthjärtan med änglar 19:-


Ni är alla välkomna in till Majasrum som finns hos mig på Hårcenter.Kommer att ha en tjejkväll någon gång i slutet av april eller början av maj. Melle är tillfrågad som varit med förr med sina silversmycken, även Johannaskortmakeri, hoppas på någon mer, kanske kan jag fixa så att Hanna-Märtha kommer med "House of lola", skulle ju va jätte roligt. Vi får hålla tummarna för det. Ha det gott alla, och så hoppas vi att solen lyser hela helgen.

Inga kommentarer: