Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

01 mars 2011

Kaffe...

...så gott det kan va med kaffe. Har en underbar kaffeautomat på jobbet, så att fixa en kopp går på sekunder. Kan det bli bättre, eller?? Tyvärr så kanske man dricker på tok för mycket kaffe.
Just nu har jag för en gångs skull lunchrast. Händer inte så ofta. Så här sitter man med en kopp kaffe(!) och ätit en allevobar. Vilken lunch va!! Dem är ju så goda, som att äta godis och det är ju inte helt fel, hihihi!

Maja har lite svårt att sova just nu, mycket som rör sig i hennes huvud. Bästa kusinen Sara ska komma till oss imorgon med tåget från V-rås. Dem har sportlov och Maja har fått ledigt tor o fre. Så imorgon ska Sara följa med på circusträningen, sedan på tor ska vi till Busfabriken på fm då jag inte börjar jobba förrän vid halvtre. Efter det så tänkte jag att dem kunde "praoa" hos mig. Fredag blir det kanske skridskoåkning och mys på kvällen med Lets dance. Och lördag blir det badhuset, efter det så ska svärmor firas. Låter som om dem här närmsta dagarna kommer att springa förbi, eller hur!?
Så nu har Maja gumman nerräkning tills Sara kommer, och hon planerar redan för hennes tur att åka tåget själv, även om det kommer att dröja några år tills dess!

Inga kommentarer: