Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

31 mars 2011

Påskgodis till kunderna!

Nu lär mina kunder bli glada...fyllde på min skål med en massa godisägg. Det är ju inte långt till påsk och jag hoppas verkligen att vädergubbarna kommer att ha rätt!! Det ska ju bli sommarvärme lagom till påsk...hurra!! Annars tycker jag att det känns konstigt att det bara är en vecka mellan påsk och Valborg....!? Vad beror det på att påsken är så olika varje år?? Nån som vet? Nått med fullmåne var det nån som sa, jag vet faktiskt inte, men man borde kanske veta...!!

2 kommentarer:

Maggie sa...

Påsken infaller första söndagen efter första fullmånen efter vårdagjämningen, därför så sent i år.

Unknown sa...

Vad bra! Då fick jag veta hur det ligger till. Tack!