Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

20 augusti 2012

Äntligen....:)

Nu är livet som vanligt igen!
Friskis har öppnat med sina normala tider så nu är vi i gång igen.
Invigde mina nya jogging skor, med lite skav som resultat. Men det får man ta:)
Nu blir det hård körning tills vi reser....bara tre veckor kvar!
Proteindrinkar till frukost o nyttig mat förövrigt. Detta ska nog gå bra hoppas jag.
Alla hotell vi ska bo på har gym, så träningskläderna ska också få följa med. Passar ju bra nu när vi åker under regn perioden:) då kan vi ju tillbringa tiden med att lyfta skrot...Hahaha!

Nu måste vi bara få tag i nån som vill vara marsvinsvakt:) nån intresserad?;)

Ha en underbar dag!
Kram H

Inga kommentarer: