Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

03 augusti 2012

Efterlängtade norrlänningar...:)

Och så kom dem....äntligen!
Ett år exakt sen vi sågs sist. Att tiden kan gå såå fort:)
Och Albin o Maja fann varann direkt, så himla kul. Hon va lite nervös innan han kom, Albin med stort A.
Idag har vi varit på tropicariet o sett så äckliga ormar o spindlar...men väldigt söta små apor:)
Dem gillar JAG!!
Sen blev det en glass på Halvars vid Sandviken, en ny favvo...saltkola...så jätte god:)
Nu har vi ätit gott, dricker rose, o snart blir det "Limedream till efterrätt.

Hoppas nu att vädret blir kanon som dem sagt imorgon, för då åker vi till sörsjön för att testa äventyrsbanan!! Tjohoo vad det ska klättras, men dock inte jag...;) törs nog inte:)

Men vi får se...kanske vågar jag:)

Kram H

Inga kommentarer: