Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

22 augusti 2012

Nu kör vi!!

Crossen är nu uppställd framför TV i vardagsrummet:) Så nu finns det ingen återvändo....går ju inte att missa den;)
Allt fuskande i sommar ska nu tränas bort...pronto!!
Bara tre veckor kvar idag innan det bär iväg till strand o sol:)
Längtar så jag kan dö;)
Tänkte köpa vaccumpåsar till resan, har ni testat såna? Kan ju va bra OM man köper mycket som ska få plats i väskorna;) ja menar, det finns ju en hel del att köpa i Thailand... Hihihi!!
Till Thailand är jag bra på att packa lite, annars brukar väskan vara full! Kan ju tro att man ska flytta när jag åker en vecka till Grekland typ;)

Nu är det dax att ta tag i denna onsdag, jobbar till två, sedan hem o baka bullar som ska lämnas till Enebydagen på lördag.

Stor kram H

1 kommentar:

Lena gustafsson sa...

Ett tips ta med er så lite kläder ni kan
kläder kostar knappt någonting.
Underkläder och badkläder är det man behöver i stort sett