Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

05 augusti 2012

Avsked...ledsen dotter...inte kul:(

Har tröstat Maja nu i kväll. Hon saknar Albin som åkte hem idag till Sundsvall. Tyckte att dem kunde stanna ett år eller nått;)
Tiden går ju alltid så fort när man har kul, eller hur?:)
Men vi har haft jätte kul, varit på tropicariet, sörsjön(blev ingen äventyrsbana), glass på halvars o så har vi ätit gott o druckit mycket rose o bubbel:) Tack Maria för all bubbel, mycket gott!
Och det nya rose vinet, en ny favorit.
Maja o Albin har lekt o haft kul med spel, bad o studsmatta. Vi vuxna spelade kort till långt över midnatt....Maria vann båda kvällarna:( Inte kul...buhuu!!!
Men man ska väl va snäll mot gästerna eller??
Och idag innan dem åkte så fick jag klippa Albin, han blev kanon snygg:)
Fast Maja ville nog att han skulle haft kvar sin lååånga lugg:) Hahaha!!
Ni ska veta att ni är saknade, vännerna från Sundsvall!! Hoppas att det inte kommer att ta ett helt år innan vi ses igen;)

Imorgon är det att jobba igen:(
Maja blir hämtad av farfar och är där hela dagen. Hoppas det blir fint väder så dem kan hitta på något kul.
Sen ska vi nog beställa resan till Thailand, har nog bestämt det nu. Har varit lite tveksam pga vädret. Är ju regnperiod då vi ska åka:( Men jag har kollat lite o det brukar inte regna hela dagarna...hoppas jag:) Har liksom sett mig själv sitta där under en Palm med en god drink o fira min 40 årsdag:) Svårt då att ändra sig. Tittade annars på en allinclusive resa till Turkiet som vi var på förra året. Då är man ju garanterad SOL. Men Thailand är ju Thailand!!! Finns inget bättre tycker jag.

Nu ska jag hoppa i säng, trött efter helgen.
KRAM H

Inga kommentarer: