Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

14 augusti 2012

Vart tog sommarlovet vägen?

Så var det slut...fattar inte hur!
Att ett sommarlov kan gå så fort, känns som om det var förra veckan som vi sjöng "den blomstertid..."
Men nu är det Dax! Maja har upprop imorgon kl tio, sen börjar allvaret på torsdag. Då får vi ställa klockan igen och det ska bli skönt på ett sätt att få lite vardag igen.
Tillbaka till rutiner och jag kan börja träna som vanligt fem dagar i veckan, äntligen!! Som jag längtar:) Har drygt fyra veckor på mig att köra stenhårt, sen blir det att jogga på stranden i Thailand:) jogging skorna ska med, definitivt!
Ska bli såå skönt att få njuta med mina hjärtan i solen o värmen.
Maja är lite rolig, kravet hon har är att vi MÅSTE bo en natt i Karon för hon vill spela minigolf på dinopark. Då är hon nöjd:) Så så får det bli...Hahaha!!

Hoppas eran sommar har varit bra och att hösten blir varm o go:)

Stor kram H

Inga kommentarer: