Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

07 augusti 2012

Godmorgon härliga tisdag....:)

....för att jag är ledig idag!
Blev lite sent igår bara för att jag va ledig idag. Måste snart ta tag i att vända dygnet, speciellt för Maja....hur nu det ska gå;) Hon somnar typ vid tio o vaknar, elr jag får väcka henne vid nio. Snart ska vi gå upp kvart i sju....buhuu så tidigt! (vet att det kanske inte är såå tidigt) men för oss är det jätte tidigt. Kommer att bli några griniga morgnar för lilla stumpan:)

Och vi har INTE bokat nån resa än....:)
Grrrr...hoppas resan finns kvar. Tänker ha lite is i magen:)
Satt igår o kolla in lite olika hotell, och vad billigt det är i september(beror på regn kanske) att bo på flotta hotell. Det som vi bodde på i khao lak orchide beach, kostar bara 240:- nu, då betalade vi 600:- o då hade vi prutat ordentligt:)
Så det är kul att man kan få bo lite lyxigt o ändå inte betala så mycket.
Och det kanske är en fördel att bo lite bättre och att det finns lite mera på hotellet att göra ifall(!) det nu kommer att ösregna:)

Nog om det....är ju ledig idag:) Vad ska vi hitta på? Har ingen aning:) Maja lär väl snart tjata om att ringa nån kompis o leka med. Och vad ska JAG då hitta på:) Vädret är kanske inte riktigt på topp:( får väl springa ut o lägga mig i solen mellan alla moln, när den behagar visa sig, hihihi!

Ha en härlig dag!

KRAM H

Inga kommentarer: