Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

07 augusti 2012

Cykeltur

Vi tog o cyklade till maxi, Maja o jag.
Blev lite shopping:)
Maja hittade en ny skolväska o en ny fin tunika i lila.
Åt en sallad på Lindahls, Maja tog som alltid deras pannkakor:)
Sen fick vi va med om lite dramatik!!
När vi satt utanför o åt en glass, såg vi vad vi trodde va ett bråk, men det var civilpolis som brottade ner en snattare! En han o smita springandes från maxi.
Där stod en med handfängsle o stor väska, säkert innehållande en hel del stöldgods:( Spännande värre!!
Action på hög nivå:)
Maja tyckte det var lite otäckt först, men sen ville hon vänta på polisbilen men vi cyklade hem istället. Många frågor om vad händer om man snattar... och nu vet hon:)

Kram H

Inga kommentarer: