Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

01 augusti 2012

Det är ingen vanlig dag....

För det är Majas födelsedag!!!
Tänk att det gått 8!!!! år sedan jag gick här o var stor som en flodhäst, Hahaha!!! Inte klokt vad tiden går:) och inte känner jag mig ett dugg(!) äldre;)

Idag har Maja planerat att vi ska spela minigolf och äta lunch på leons:)
Sedan blir det kalas med mormor, morfar, moster, farmor o farfar. Kalas med resten av släkten blir i Västerås då vi firar alla kusiner som fyller i augusti.

Sen blir det faktiskt ett litet kalas i helgen när kompisen Albin kommer hit. Han fyller 8 år han oxå i augusti. Så vi ska fixa ett kalas för dem båda....blir jätte kul!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe o sedan ska jag ta på mig förklädet o börja baka en tårta:)

Kram H

Inga kommentarer: