Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

10 augusti 2012

Gillar inte grönt hår....

Nu ska Majas gröna hår från poolbad bort!
Lanza har ett shampoo o inpackning som heter "Healing pure" clarifying shampoo. Köpte det på hårvårdsbaren för 199:- för båda. Så jag hoppas att det funkar...annars...Grrrr!!

Sedan var jag inne på Apoteket och köpte en kräm som ska ta bort ytliga blåmärken och blodkärl. Den heter "Hirudoid" och kostade 89:-.
Så nu ska mina ben bli fina:) Hoppas jag!!

Hade tänkt lägga mig i solen...var nyss blå himmel...men nu vräker det ner:(
Så det var ju jätte kul...NOT!!
Maja är hos Hanna o leker, och kommer nog hem med mer grönt hår;)
Själva ska vi åka o handla inför helgen i Västerås. En sväng till bolaget och så ska jag köpa ingredienser till min kantarellpaj som jag ska göra och ta med.
Ha en underbar fredag alla!

Kram H

Inga kommentarer: