Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

08 augusti 2012

Naglar

Har så dåliga naglar...:( Har köpt otaliga lack som ska göra naglarna hårda. Nu ska jag testa "Sally Hansen" miracle thickener. Hoppas att det funkar. Man ska lägga ett lager lack varje dag under 4 dagar, sedan ta bort o börja om.
Har ni nått bra tips på ett super lack som funkar? Tacksam för tips.
Kanske beror mina dåliga naglar på att jag jobbar som frissa o är mycket i vatten med händerna. Ska även införskaffa en bra nagelolja, för det ska ju va bra. Men sen ska man ju komma ihåg att va duktig o använda grejerna också:)
Och det är jag ju inte alla gånger...:(

Dagen i dag har ju annars REGNAT bort!!!! Så fruktansvärt tråkigt väder....tur att man har en resa att se fram emot:)

I helgen åker vi till Västerås för att fira en hög(!) med kusiner som fyllt/fyller år i augusti.
Och inget har vi köpt än, blir att åka ner på stan under fredagen då jag är ledig. Har fått en hel del förslag...så nått ska vi nog hitta:)
Anna har fyllt 20(!), tänk vad tiden går Anna!! Du var bara 8 år då vi träffades första gången....vart har tiden tagit vägen lilla söta du:) för inte känner jag mig ett dugg äldre;) hihihi!! Tant som snart fyller 40!!!
Vi ses på lördag:)

Nu ska vi ha lite mys onsdag:)
Kram H

Inga kommentarer: