Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

15 augusti 2012

Bäst att passa på....:)

Visst är det märkligt att sommarvärmen kommer nu när skolan har börjat.
Morgonen blev lite panikartat när Johanna ringde och undra vart vi var??!! Jag hade läst att uppropet skulle börja tio, men ICKE!! Nio började det, så vi fick lite panik då klockan var kvart över nio o vi inte hade klätt oss färdigt. Men snabba var vi, strax efter halv tio var vi på plats, genom svettig efter snabbcykling!
Men vi var inte ensamma att va sena, fler hade läst kl tio på nätet. Men nu är det igång igen.
Efter uppropet cyklade vi ner på stan o köpte lite nya jeans till stumpan. Hittade också en skit snygg kavaj i svart till Maja. Den är i mjukt tyg o finns på H&M. Om Maja vill mannekänga senare så lägger jag upp bilderna på kläderna.
Nu passar jag på att sola lite, innan jag börjar jobba vid tre.

Härlig dag önskar jag er!
KRAM H

Inga kommentarer: