Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

11 augusti 2012

Kalas!!

Njuter för fullt! Så härligt att få komma till Magnus o Eva. Här har vi ätit tårta o firat tjejerna. Maja blev överlycklig för rollerblades....som hon blev besviken över att inte få när vi firade henne:) Tack fam Johansson för dem, lär bli många blåmärken kan jag tro;)
Sedan fick hon ett spel till Nintendo som hon INTE fick när hon fyllde. Tack Marie o Mange för det:) och lite bling bling till öronen, tack Elsa o Vera:)
Sedan har jag fått "jobba", fixa lite lockar i Annas hår, blev snyggt!
Förrätt har vi också hunnit med, majssoppa med rostat bröd till, annorlunda o med sting i...men väldigt god! Bra jobbat Magnus. Nu väntar grillat o i kväll smäller det med kräftor!

Kram H

Inga kommentarer: