Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

29 augusti 2012

House of lola

Ikväll kommer äntligen Hanna-Märtha med den nya kollektionen från house of lola:)
Har varit inne o kollat lite...är väldigt nyfiken på dem mullvadsfärgade byxorna. Tycker dem ser ascoola ut! Frågan är väl mest hur JAG ser ut i dem;)
Ska bli kul iallafall, alltid lika glada o goa Hanna-märtha kommer ju!!

Kram H

Ps! Idag har jag skaffat en IPad!!! Så himla kul:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst var det en härlig kollektion! Som vanligt bättre än någonsin! Och du var så fin i de svarta byxorna, kommer bli super med bruna fashioness pants och härliga sense top i rusty!! Härlig resa till dig!

Från en Hanna-Märtha som blev ännu gladare av de fina orden! Kram på dig, Helene!

Unknown sa...

Tack Hanna-märtha:) hoppas nu att dem kommer kommande vecka:)