Majasrum

Majasrum
Välkommen till min blogg. Här blandar jag friskt av allt jag tycker om. Mat, inredning, resor, hår, och så klart min familj!

11 augusti 2012

Flugor i vinet....:(

Visst är det kul med alla små j...la flugor!! Hade framme mitt vin glas i några minuter....oj oj oj!! Vad många flugor som ville smaka:)
Hatar dem, så äckligt!
Har nu hällt upp ättika med socker o yes, hoppas det hjälper. Där kan dem ju försöka i simma runt;)hihihi!!
Som sagt så tröttnade jag på att plocka upp flugor ur glaset så jag bytte till en corona istället.
Nu är det ju så här att jag gillar INTE öl!
Endast när jag är på semester i utlandet så dricker jag öl...konstigt va? Det är nått med värmen o palmer som får mig sugen på öl...Hahaha!!
Men corona med en lime klyfta var ju jätte god( ja jag vet, corona är inget nytt) för att vara öl;) OCH det gick ju bra utan värme o palmer!
Och nu fanns inga flugor i min öl! Tack tack!!
Har köpt med oss corona till ikväll, det kan ju finnas flugor i Västerås också...;)

Tjingeling på er!!

Inga kommentarer: